BLIV MEDLEM

Støt vort arbejde med et medlemskab for 100 kr. for kalenderåret

• Vi indsamler, registrerer, bevarer og formidler den lokale historie
  • Medlem af SLA – Sammenslutningen af lokalarkiver i DK
  • Din garanti for at det indsamlede materiale forbliver offentligt tilgængeligt
  • Følg os på @havkystfolk, arkiv.dk og havkystfolk.dk

Vore følgere på Facebook stiger og stiger, men for at drive et lokalhistorisk arkiv skal vi også have rigtige medlemmer, der betaler kontingent til foreningen.

Hos os og tilsvarende foreninger, oplever vi at mange bruger Facebook til at få billeder og historiske oplysninger, og det er fint – men hos Facebook er der ingen, der sidder og registrerer, gemmer for eftertiden og formidler, hvilket er arkivernes fornemste opgave

Nu har vi gjort det nemt som aldrig før – bliv medlem 100 kr. eller hvis du allerede er medlem, så betal kontingent på en af følgende måder:

1. Via MobilePay på nummeret 49 952. Skriv ‘kontingent’ og din mailadresse i beskedfeltet – eller ‘entre’ afhængig af det, som du vil betale.
2. Kan også indbetales til vores konto i Sparekassen Danmark 9070 1505800350
3. Betal til kassereren, Tage Sørensen